- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 10 december 2010

Nya kläder :)

Nu är snart alla pengarna brända! Å det är kul å handla när det är gratis :) Jag bestämde mig för att spendera varje krona på kläder till bara MIG! Ja de var den där checken jag fick för bröstmjölken jag lämnade...
Det blev en härlig tunn tunika, en skjort/tunika, lite örhängen (det enda smycke som går att använda nu när man har barn, som vill dra i allt), ett par skinn handskar och ett par leggings. Det sistnämnda  var verkligen behövligt eftersom de gamla var hål på. Tänk, ändå finns det pengar kvar. De kommer ju en mellandagsrea som man säkert hittar något onödigt på :)

Igår träffades föräldrargruppen och vi pratade å fick råd om mat till våra småttingar.
Jag blev aldrig ett stoppljus *yes*. De vore kul om man fick nån kontakt me nån av dom men feg som man är så öppnar man inte truten! Kanske blir bättre nästa gång, då ska alla vi ses på öppna förskolan...
Idag var det tredje dagen vi provsmakade mat å vi blev härligt kladdiga:

Å de smakade?..


Det blev en 2 timmars promenad idag, först till Ö&B å sen till leksaksaffären. För vi var visst inte klara med klapparna...vi glömde ju vår egna skrutt (!) så det blev en mjuk bitring.
Det var hela 10 minus ute så det blev premiär för den nya overallen från mormor.


Nämen titta, det fanns viss ett barn i :)  Nu har du ngt att växa i  Mois

Nu ska vi försöka att lägga oss, få se om denna unge vill de också?


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...