- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 17 januari 2011

Mamma nu kan ja'!

Nu på förmiddan när jag stod och lagade mat i köket låg Moa på sin lekmatta och när jag vände mig om så hade Hon VÄNT SIG! :)  Första gången och därefter 2 gånger till. Liten tös växer å blir stor!

Titta mamma, jag ligger på mage och nyss låg jag på rygg! :)

Idag fick hon sina skojsiga tights på sig och när vi satt i soffan upptäckte hon att det var något konstigt på benen, OJ vad hon tittade :)

Idag blev det mycke mat lagat: En Jansson, en rotfrukts gratäng, prinskorv och potatismos. En salig blandning men mat till olika dagar.
Vi skulle gå till öppna förskolan idag hade jag tänkt men Moa börjar bli lite snorig så vi stannande hemma å busade, lagade mat å gosade istället.

Ibland känns det lite ensamt att gå här hemma men på något sätt går allt dagarna och så är det kväll. Men en sak som är kul är att jag äntligen fått tag i min förra arbetskamrat som fick barn samma månad som jag. Ska bli kul att ses nu när barnen blir friska. Tycker att förkylningarna bara rullar på och avlöser varandra hela tiden *suck*. Det är bara att hålla tummarna att jag inte blir förkyld denna gång!


Dags att busa med bebis!
Tjo!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...