- Följ med oss i vår lilla vardag

tisdag 18 januari 2011

Jag hatar svarta strumpor!

Usch å blää för svarta strumpor i MÄNGDER!!!
Sitter här på kvällen och roar mig med att para ihop alla dessa svarta, ny tvättade strumpor som sambon har.
Nästa gång vi köper nya blir det rosa, lila å blå, älsklingen min kan ja lova! :)



Imorgon blir det en fullspäckad dag vill ja lova! Öppna förskolan på förmiddan, sen lite mat i magen, sen klura ut/köpa något till lilla kära Erika som fyllt år och sen bär det av hem till henne och inspektera hennes och Johans nya lya å se om hon städat riktigt ordentligt! Hihihi :) Å du bjuder väl på nybakta bullar? :) 



Nu är jag trött och vill sova men vi har en super duper pigg lite skrutt, ingen bra combo! 
Inatt skickade jag ut gubben på soffan för att han snarkade så. Så jag och Moa delade vår lilla 180 säng, hon låg på min sida å jag på Andreas. Tänk att en så liten tösabit kan ta sån plats!
Vi får se hur kvällen slutar, hon slocknade direkt igår natt när hon fick sova på rygg, helt utsträckt med armar å ben åt alla håll i vår säng. Kanske blir å skicka ut gubben på soffan inatt igen? :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...