- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 21 januari 2011

Redan freda?

Ikväll blir det jag och Moa som har fredagsmys för pappa är och spelar hockey. Så det blir svampmackor, lite popcorn & glo på let's dance på tv.


Denna morgon började inte så bra eller snarare vid 4 i ottan! Moa ville ha mat och jag vaknade med sprängande migrän! Sen gick vi upp strax efter 9 och åt frukost och lillskruttan fick sin favorit banan-gröt :). Sen klockan 12 gick vi och vilade och jag vaknade strax efter 14.00. Så jag gjorde i ordning Moas lunch: palsternacka-puré.
Man blir så där lagom seg när man har sovit bort en halv dag, men det gjorde susen för migränen försvann!! Älskar min underbara panodil-burk & tacka gud för vete-värmaren, vad gjorde jag utom dom??!?!


Sen blev det en låååång promenad bort till Lidl. Så nu ska vi testa deras blöjor och se om dom funkar bra. Har iaf hör flera som sagt att dom funkar bra, så nu är det upp till bevis!
Igår blev en slappar dag. Andreas var ledig så vi skulle egentligen åkt och bada i Finspång med det blev inget av det...Men vi tog en promenad till stan på eftermiddan/kvällen å köpten en hockeytrunk till alla hans hockey prylar. 
Sen ropade min mage efter sushi!!!! Så det blir lite lyx mat på torsdags kvällen :)



Nu är det dags för mig och denna lilla fröken för lite mysigt bad och det är behövligt när man har gröt och puré i håret :)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...