- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 24 januari 2011

Nytt och fräscht!

Tjo!

Kände att det behövdes lite upprustning av bloggen! Taaadaa! :)
Det tar sin lilla tid men Moa har slumrat så sött nu så jag passade på...

Natten har varit HELT OTROLIGT! Vi har fått sova till runt 6 tiden på morgonen! Och somnade vid 22-tiden på kvällen för natten. Så nu är vi lite mer utvilade än vanligt :)

Idag ska hela familjen gå till stugan och kolla till den. Synd bara att solen gått i moln...men det blir mysigt ändå.

Nu ska jag spela bowling med min underbara sambo på vårt nya kinect.
See you soon!

2 kommentarer:

syster sa...

Alltså, hon gör ju för sköna miner på de där korten!! Så skönt att ni fått sova! Mina små ljus har slocknat med mig på soffan. Det gäller att synka de små... :)

anna-karin sa...

Ja hon är så härlig :) Men usch va fort de går. Tror han bara var en månader två på kortet.
Härligt att ni också får sova :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...