- Följ med oss i vår lilla vardag

lördag 12 mars 2011

Lite nytt!

Det är nån här i familjen som blir lite bortskämt å då är det inte ja utan vår lilla underbara skruttfia Moa.
Idag var vi på Babyproffsen och köpte två ny leksaker, en mobiltelefon med knappar som låter och denna grej som har en sugpropp men man kan fästa på brickan till matstolen och som man kan ta isär och ha som en vanlig bitleksak. Jag har och redan tröttnat på melodiera som spelas på leksaken så de blir nog ingen lugn stund vid frukost bordet eller så införskaffar vi oss lite tejp å minskar ljudet :)
Sassy Sensation Station (med ljud) - SAS-80020
Tänk vilka underbara ljud denna sak kan åstadkomma
Sen har hon fått en ny vårmössa från POP!
Var så trött på att hela tiden dra upp den gamla mössen för ögonen så nu har hon en tjusig ny vit. Dom har så underbart mysiga och fina kläder men en aningens för dyrt att shoppa där men en myssa fick vi iaf med oss.
Sen fyndade jag vintervantar till nästa vinter, för 65 pix, när jag handlade mat på COOP på kvällen. Lagom peng för något som säkerligen ska tappas bort på dagis :)

Dags att natta lilla nattugglan och mig själv för i morgon bär det av till faster Eva & Anders i Hult!
Natti natti gott folk!

Kolla in min nya snygga mössa!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...