- Följ med oss i vår lilla vardag

torsdag 10 mars 2011

Sushi & knep å knåp med en ny sida

Igår kväll blev det sushi rullning i vårt kök!
Så dagen innan var jag på ICA Maxi och köpte lite lax som jag frös in för att få bort alla parasiter som det sägs ha. 
Resultatet blev mycket bättre än förra gången! 3 st nori-maki rullar blev det och 30 stycken bitar av det.  Så det moffades sishi framför tv programmet Kate och 8 barn. Och det blev massa över så dagens middag blir sushi. Andreas verkligen HATAR sushi och lukten så jag tänkte passa på att äta nu när han ligger å slaggar på soffan. Stackarn har fått diarré, bara hoppas det går över och att inte jag får det också.






Har precis skaffat en ny blogg på blogg.se där det kommer skrivas om allt vårt pyssel vi gör vid stugan . Men det är lite knepigare att göra snygg design på det stället än här på blogger.  Så det tar nog ett tag innan den läggs upp och länkas vidare från denna sida.




Nu är det dags för sushi time!


1 kommentar:

Syster sa...

Åh, det ser väldigt gott ut! Jag vill oxå ha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...