- Följ med oss i vår lilla vardag

torsdag 3 mars 2011

Urk!

<strong>Zantac</strong>® BrusFy bövelen va de smakar illa!
Igår hämtade jag ut min medicin för magen och det är inte billigt att va sjuk 279 spänn för den hemska meducinen. 2 gånger om dan ska jag få i mig den hemska brustabletten som smakar salt och grapefrukt! Härligt härligt, tack så mycket doktorn!




Sen var jag på jobbet en sväng å köpt en kartong med svamp! Nej, jag har inte svampoholic :)
Det är en nyhet i samarbete med Jamie Oliwer. Så nu ska de odlas svamp för fulla muggar!


Jag gråter nästan en liten tår för snart är vårt älsklings te slut *snyft*. Fick detta underbart goda teet när vi bytte julklappar i julas. Ett te med saffran å massa gotti gott i. Så nu dricker vi de sista kopparna med andakt!


Nä nu är det dags igen!
Ni gör vi ett nytt försök att göra en surdeg och denna gång ska de banne mig lyckas!
Blev så inspirerad när jag såg ett inslag om surdeg på tv:n nu på morgonen. Så idag ska det blandas rågmjöl å vatten.
Skam den som ger sig :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...