- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 20 december 2013

Eftermiddagsfika med bus!



I onsdags hade vi mysigt eftermiddagsbesök av "Lurvig" & "Vimcent" (med familj) som Moa så sött kallar dom.
Tänk vad härligt det är att se barn leka och vara så fantasifulla! Ludvig drog näst intill ut alla Moas leksaker i hallen och tänk så kul dom hade! Det är ur att vi har vår stora hall så man får plats med tre åkbilar, rutschkana, dockvagn, mjukdjur, dockor, bilar och mycket mycket mer. 
Ibland önskar man att man vara barn igen...

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Här är det ingen tvivel på att det finns en liten unge kvar i kroppen fast jag passerat 50 strecket. Jag är lite småbarnslig ibland och det bjuder jag på.
Ha en fin och bra jul
Kram Mamma C

Han på jobbet.. sa...

Jag kan gå i god för att Mamma C är en lekfröken av rang...Alla barn inklusive jag...blir nästintill frälsta av henne..


Ps. vilken liten klocka ni har *ler*

Kör försiktigt o var rädda om er...God Jul. Träffar ni han så hälsa...Tomten alltså..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...