- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 3 februari 2014

Jag överlevde skiten!

Jisses amalia jag är sååå trött! Nu på kvällen var det dags för träning igen för dagarna och tiderna är inbokade på vårt schema hemma. Hade nog fått hjärnsläpp för när jag kom dit var det ett medelpass men man kan ju inte banga när man väl är där och man fått åka iväg och träna utan barn så det var bara att köra skiten ur sig. Jag överlevde och den korta stunden i bastun var väl förtjänad. Lite blodad tand fick jag för det var ju lite mera ös på passet än vanligt så vem vet det kanske blir fler sådana snart.

Ta det lugnt, sova och inte stressa var ordern från doktorn så det är väl bara att lyda så nu ska jag natta en extremt pigg liten prins. Får se hur det går...

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Nästa gång kanske det är intensivpasset du hamnar på ;)
Kram Mamma C

Han på jobbet sa...

Bra där ..Man ska börja hårt o sedan bara öka.

Vi var där igår o vi tar nya tag i morgon likaså på torsdag och lördag.

vi försöker köra 4x i veckan..måste ju komma i "baddräkten" till beach 2014

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...